.
ГКП «Николаевводоканал» полноценно работает с Реестром территориальной общины Николаева.

ГКП «Николаевводоканал» полноценно работает с Реестром территориальной общины Николаева.

mlp / 04.06.2019

Це означає, що абонентам не потрібно звертатися в центр надання адміністративних послуг, щоб отримати довідку форми №3 (про склад сім'ї), необхідну для оформлення субсидії та інших видів соціальних допомог.
Миколаїв став четвертим містом в Україні, де запроваджено такий сервіс.

3 червня мер О. Сєнкевич зазначив, що даний проект є пілотним. Його мета - мінімізувати витрати часу та зусиль відвідувачів, значно спростити процедуру надання послуг та зробити їх однаково доступними для всіх миколаївців. «Таким чином ми хочемо ліквідувати бюрократичну тяганину на комунальних підприємствах, і нарешті закінчити з чергами», - сказав мер.

Директор департаменту з надання адміністративних послуг Д. Лазарєв нагадав, що Реєстр необхідно постійно оновлювати, і це повинні робити самі городяни, звертаючись в ЦНАП. «Діти, які за станом на квітень 2016 не досягли 18 років і не були виборцями, не потрапили до цього Реєстру. Щоб внести їх дані, необхідно актуалізувати інформацію», - вказав він.

Керівник «Миколаївводоканала» Б. Дуденко розповів, що вони вживають усіх заходів для максимального спрощення надання послуг населенню. Кожен абонент вже зараз може на сайті підприємства утворити особистий кабінет, а у планах на майбутнє - запустити чат-боти у Viber та Telegram для оплати послуг в режимі онлайн. Наразі укладено угоду на розробку програмного забезпечення, сервіс може бути запроваджений вже з наступного місяця. Також незабаром буде створено спеціальний QR-код для смартфону з прямим посиланням на особистий кабінет. У подальшому він буде надрукований в усіх платіжках, які надходять миколаївцям.

| | | | - | | | | | |