.
Народный депутат А. Ильюк обратился к министру инфраструктуры В. Омеляну относительно концессии ГП "СК "Ольвия".

Народный депутат А. Ильюк обратился к министру инфраструктуры В. Омеляну относительно концессии ГП "СК "Ольвия".

mlp / 12.03.2019

ДЕПУТАТСЬКЕ ЗВЕРНЕННЯ
до Міністра інфраструктури України Омеляна В.В.
щодо концесії Державного підприємства
«Стивідорна компанія «Ольвія»

Шановний Володимире Володимировичу!

Відповідно до статті 13 Конституції України земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу.

Згідно частини третьої статті зазначеної вище статті власність не повинна використовуватися на шкоду людині і суспільству.

Проте, багато великих міст світу, які мають порти у своїй планувальній структурі, страждають від застарілої транспортної та енергетичної інфраструктури і невикористовуваних портово-промислових районів на прибережних територіях, які необхідно модернізувати для економіки, що радикально змінилася. Не виключенням є і місто Миколаїв.

Згідно із затвердженою в грудні 2018 року Морською доктриною України на період до 2035 року, розвиток приморських регіонів повинен базуватися на ефективному комплексному використанні їх вигідного розташування, соціальної, культурної та економічної специфіки, раціонального поєднання економічних переваг з культурними, оздоровчими, туристичними та рекреаційними можливостями. В результаті децентралізації передбачається суттєве підвищення ролі органів місцевого самоврядування та органів державної влади в процесі організації і координації діяльності морегосподарського комплексу, забезпечення збалансованого розвитку приморських регіонів із використанням культурного, економічного, енергетичного, транспортно-транзитного, рекреаційного та екологічного потенціалу.

В Україні порти підпорядковуються державі в особі Кабінету Міністрів України і велика частина прибутку з портових операцій державних портів потрапляє до держбюджету. Проблема відсутності взаємозв'язку між портом і містом крім негативного впливу порту ще полягає в тому, що до місцевих бюджетів надходять тільки податки з фізичних осіб і незначна орендна плата за землекористування.

Міністерством інфраструктури України у 2019 році без залучення органу місцевого самоврядування та врахування «думки» громади міста Миколаєва організовано процес передачі майна Державного підприємства «Стивідорна компанія «Ольвія» у концесію. З цією метою створено відповідну комісію, яка вже почала свою роботу.
Як мені стало відомо, проектом концесійних умов передбачається будівництво майбутнім концесіонером зернового терміналу вартістю 1,56 млрд. грн. та потужністю 2 млн.т. на рік.

Враховуючи, що Державне підприємство «Стивідорна компанія «Ольвія» знаходиться на території Корабельного району міста Миколаєва, керуючись ст.ст.16, 19 Закону України «Про статус народного депутата України», прошу надати мені наступну інформацію та документи:
- на яких підставах в проект концесійних умов внесена умова щодо будівництва концесіонером зернового терміналу вартістю 1,56 млрд. грн. та потужністю 2 млн.т. на рік.;
- копію техніко-економічного обґрунтування передачі майна Державного підприємства «Стивідорна компанія «Ольвія» у концесію, та чому не залучено до цього процесу органу місцевого самоврядування, на території та в акваторії якого знаходиться даний порт – Миколаївської міської ради;
- яким чином (окрім пайової участі концесіонера у вигляді платежу в сумі 5 % від інвестицій) будуть враховані інтереси місцевої громади та забезпечено доставку вантажів в порт без створення додаткових незручностей мешканцям міста.

Відповідь та запитувані мною документи прошу надати мені у строк, встановлений Законом України «Про статус народного депутата України».

З повагою,
Ільюк А.О.
народний депутат України,
член Комітету Верховної Ради України
з питань запобігання і протидії корупції



Смотреть документ отдельно

| | | | - | | | | | |