.
Министр инфраструктуры в Николаеве провел «острое совещание» и поручил Укравтодору «сконцентрировать внимание и ресурс на Николаевской области».

Министр инфраструктуры в Николаеве провел «острое совещание» и поручил Укравтодору «сконцентрировать внимание и ресурс на Николаевской области».

mlp / 02.05.2018

2 мая В. Омелян инспектировал работу Николаевского морского торгового порта, состояние аэропорта в г. Николаев и провел расширенное совещание с участием руководства области, районных администраций и Укравтодора по восстановлению дорог в области.

По итогам поездки пресс-служба Мининфраструктуры сообщила:

«Миколаївська область отримала безпрецедентне фінансування: більше 1 млрд гривень виділено на автошляхи. Безумовним пріоритетом є дороги Н-11, Н-14 і Н-24. Проте, на жаль, область не демонструє того прогресу в ремонті доріг, на який очікують і громадяни, і керівництво держави. Сьогодні у нас була велика нарада за участі керівництва облдержадміністрації, облради, місцевих депутатів і голів райдержадміністрацій. Я поставив завдання - щоб виділені гроші були використані в повному об’ємі, і ми отримали за ринковою конкурентною ціною якісні автошляхи в Миколаївській області. В цю п’ятницю буде проведено додаткову нараду з представниками облдержадміністрації, Укравтодору і облавтодору Миколаївській області, де за потреби будуть прийняті кадрові рішення. Миколаївська область нарешті має продемонструвати результат», - зазначив Володимир Омелян.

Міністр інфраструктури зауважив важливість щоденного планування та дотримання графіку робіт: «Для нас ключове не хто винуватий, а що робити. Ми домовилися з обласною держадміністрацією, що кожен ранок у нас починається з питання стану доріг і надвечір має бути підсумкова нарада і звіт, що зроблено за день».

Володимир Омелян наголосив на заходах габаритно-вагового контролю як умови збереження доріг: «Я відверто незадоволений роботою Укртрансбезпеки і подав М. Ноняка на звільнення. Водночас, я розумію, що область має проблеми об’єктивного характеру - кількість співробітників Уктрансбезпеки у Миколаївській області є дійсно дуже малою. Минулого тижня ми прийняли постанову Уряду, яка передбачає можливість залучення представників місцевих органів влади, чи це на рівні облдержадміністрацій, чи на рівні громадських організацій до роботи на ГВК. Я сподіваюсь на підтримку народних депутатів України і я радий, що представники «Народного фронту» сьогодні з нами, у питанні посилення відповідальності за перевантаження. Цей законопроект уже є в парламенті. Він стосується всіх категорій, причетних до перевезень – і вантажовідправників,і вантажоотримувачів. Його підтримав Прем’єр-міністр на останньому засіданні Уряду».

В.о. Голови Миколаївської облдержадміністрації Бонь В'ячеслав наголосив: «Я дякую державі за ту фінансову підтримку, яку вона надає для будівництва, ремонту та реконструкції доріг. Нарада була досить гостра. Я впевнений, що ми друг друга почули. Є певні зауваження до нас, є певні пропозиції та прохання від нас до Міністерства інфраструктури. Тому я сподіваюся, що за результатами цієї наради ми отримаємо ту кадрову підтримку, про яку ми попросили».

«В середині року буде перерозподіл коштів на ремонт доріг за результатами роботи всіх областей. Якщо Миколаївщина вийде з аутсайдерів в лідери, я б дуже хотів, що б це відбулось, відповідно, вона зможе претендувати на неосвоєні кошти. Наше завдання, щоб і миколаївці, і бізнес, і гості цього регіону їздили якісними автошляхами», - наголосив Міністр.

«Я отримав від пана Міністра чітке доручення розглянути та проаналізувати всі помилки, які були допущені в минулому році, сконцентрувати свою увагу і ресурс на Миколаївській області. Я впевнений, що до п’ятниці ми покладемо чіткий аналіз Міністру на стіл. Я майже впевнений в тому, що дорогу Н-24, Н-14 і основну опорну державну мережу, за яку відповідає Укравтодор ми приведемо найближчим часом в належний стан. Ресурс у нас є і я думаю, що ми зможемо додатково залучити в Миколаївську область певний ресурс, щоб показати гарну роботу», - наголосив Олександр Харченко, в.о. заступника Голови Державного агентства автомобільних доріг України».

Министр в Николаеве ответил на вопросы журналистов. В частности, он заявил:

-относительно кадров: «Я не доволен в целом работой Укртрансбезопасности, … для меня сейчас ключевой вопрос – найти достойного руководителя Укртрансбезопасности на уровне национальном, и это будет его персональная ответственность за кадровые назначения на местах»;
- относительно взлома ворот на «Ника-Тере»: «Есть пояснения правоохранительных органов, что в случае обысков может быть какое-нибудь сопротивление, тогда они вынуждены привлекать такие спецсилы»;

- относительно восстановления работы аэропорта: «Мы исходим из очень простого тезиса: минимум один аэропорт должен быть в каждой области Украины. С этой целью мной назначен моим советником Игорь Моляр, который вам известен по «Парку автомобильного периода», — теперь он будет заниматься «Парком авиационного периода». Он поможет наладить работу на областном уровне».

Инвестор.

| | | | - | | | | | |