.
У ПОВІТРІ ЗУСТРІЧАЄ МИКОЛАЇВ.

У ПОВІТРІ ЗУСТРІЧАЄ МИКОЛАЇВ.

mlp / 08.06.2016

З приходом нової каденції депутатського корпусу Миколаївської обласної ради Міжнародний аеропорт «Миколаїв» здобув шанс запрацювати по-новому.

Потенційно Міжнародний аеропорт «Миколаїв» за характеристиками один з кращих в Україні. Злітно-посадкова смуга довжиною 2 кілометри 550 метрів може приймати найбільш вантажопідйомні літаки. Зараз з інженерно-технічної точки зору вона знаходиться в задовільному стані. Ремонту потребує лише поверхневе покриття, потрібно місцями замінити верхній шар, щоб пройти сертифікацію і отримати право для майбутніх злетів-посадок.

«Створюється враження, що за останні років десять аеропорт спеціально доводили до жахливого стану, щоб прибрати до приватних рук, - зазначає перший заступник голови Миколаївської обласної ради Михайло Соколов. - Створювали штучні проблеми, штучні борги із зарплати. Втім, аеропорт працював, щорічно здійснювалося 1600 злетів і посадок, авіаперевезень воліли від 12 до 16 000 чоловік. Ми подивилися статистику аеропорту «Бориспіль»: через нього проходять 36000 громадян з миколаївської пропискою. Це означає, що якби наш аеропорт працював, він був би повністю завантажений».

Про розкрадання майна



«Я був змушений звернутися до поліції, щоб вони відреагували на факти на які були подані заяви. Головне управління поліції проінформувало, що створена робоча група за фактом розкрадання матеріальних цінностей третіх осіб в тому числі і за фактом розрізу літаків. Для нас досі не зрозуміло, як це сталося. Тож будемо сподіватися на співпрацю. Водночас відбувається процес реорганізації», - повідомив перший заступник голови обласної ради Михайло Соколов.

Щоби запобігти розкраданням і вивезення літаків з території комунального підприємства «Міжнародний аеропорт «Миколаїв» громадські активісти встановили своєрідний рубіж по периметру аеропорту. Саме громадський активіст і депутат обласної ради Ігор Івануна розкрив схеми незаконного вивезення з аеродрому літаків і здійснив заходи щодо збереження майна.
«Миколаївський аеропорт має явні переваги, - зазначає депутат обласної ради Ігор Івануна. - Хороші погодно-кліматичні умови, міцний природний гранітний фундамент під злітно-посадковою смугою. Компанія «Боїнг» готова працювати саме тут. Раніше приймати такі літаки могли тільки «Бориспіль» і донецький аеропорт. Донецького немає, а за міжнародними нормами в країні повинно бути два міцних аеропорту. Миколаївський може стати резервним».

Про технічне забезпечення



За перший місяць після призначення в якості виконуючого обов'язки директора комунального підприємства «Міжнародний аеропорт «Миколаїв» Костянтина Жело була проведена величезна робота.
Для обслуговування аеропорту вже відновлена техніка, яка перебувала у тяжкому стані. Для пожежного депо відремонтовано: 2 пожежних автомобіля АЦ-40 та пожежний автомобіль АА-60. Аеродромний автомобіль використовується для спостереження рулійних доріжок, а також для підвезення необхідного обладнання на різні об'єкти аеропорту. Аеродромний тягач для буксирування та зміни місць стоянок повітряних суден, що вже зроблено для збереження, так як повітряні судна були розкидані по території аеропорту, що перешкоджало нормальній охороні даних об'єктів. Для відновлення огорожі підприємства відремонтовані: самоскид, бортовий вантажний автомобіль, ГАЗ 3110, навантажувач, екскаватор ЮМЗ 6. Велика кількість техніки необхідна саме для відновлення огорожі підприємства. Ця техніка здійснює підвезення щебеню і піску для встановлення периметра і огорожі.
«Зараз, наскільки змогли, зменшили витрати електрики, - розповів Костянтин Жело. - Для порівняння, в квітні 2015 року, коли аеропорт точно так само не був в робочому стані витрата електрики був 37 000 КВт, на сьогоднішній день ми зменшили до 23 000 КВт».

Про заробітну плату

Ще місяць тому штат співробітників підприємства становив 86 осіб, з них реальних не більше 63. Решту, як і попереднє керівництво, в очі ніхто не бачили. Це люди, які були оформлені офіційно на підприємстві, але вони не з'являлися на робочому місці по 7-8 місяців. А заробітна плата їм нараховувалася.
«Завдяки нашим юристам, на законних підставах ми з багатьма попрощалися. За рахунок чого зменшили фонд заробітної плати на 25 000 гривень, - розповів Костянтин Жело, - З кожною людиною, яка працює на даний момент, я проводжу індивідуально бесіди. Видаю безпосередньо кожному розпорядження, що стосується роботи підприємства. Головне завдання – відновити сертифікати та поновити роботу підприємства».

Сьогодні заробітна плата виплачується шляхом претензійної роботи. За рахунок підприємств-боржників аеропорту, які по-трохи починають виплачувати заборгованість. Також зарплата виплачується за рахунок внутрішніх коштів, в тому числі за металобрухт, загальною вагою близько 15 тонн.
«Це той металобрухт, який не числився на балансі підприємства, був зданий абсолютно офіційно, за максимальною ринковою ціною 3грн. 80коп. У складі комісії по здачі металобрухту були представники підприємства. Загалом, ми отримали за місяць роботи близько 18000 гривень в касу підприємства, в тому числі і за металобрухт. З цих грошей в основному виплатили заробітну плату і залишаємо відсоток на поточну господарську діяльність. Купуємо необхідний інвентар для роботи і виконуємо поточну роботу для сертифікації. Ми отримали проектно-кошторисну документацію, зараз вона у в наявності, для того щоб працювати з інвесторами і розмовляти предметно», - зазначив в.о. директора комунального підприємства «Міжнародний аеропорт «Миколаїв» Костянтина Жело.







Про літаки

На території КП «Міжнародний аеропорт «Миколаїв» перебувають два повітряних судна ТОВ «Авіа-Люкс». Одне повітряне судно знаходиться без обшивки, без шасі, без електроніки.
«Літак безхазяйний по всім документам. Представники компанії отримали доступ до літака лише після погашення боргу перед підприємством. До другого борту доступу у них немає, тому що по борту спірна ситуація. Ми з кожним власником повітряного судна, який знаходиться на території КП «МАМ» ведемо претензійну роботу, так як за ними числяться величезні борги», - пояснив в.о. директор підприємства Костянтин Жело.
З компанією «Volare Airlines» підприємство «Міжнародний аеропорт «Миколаїв» знаходиться в стадії ведення претензійних робот.

Голова Миколаївської обласної ради Вікторія Москаленко дала доручення розібратися із записами з бортових журналів, із прильотів літаків, із відновленням керівництвом хронологію дат, із виконанням повного нарахування та в разі відмови юридичних осіб стягнення в судовому порядку.
«Якщо недобросовісні власники цих літаків не з’являться, то вони стануть власністю громади Миколаївської області. Нехай вони не Боїнги, але для потреби громади знадобляться», - зазначив Михайло Соколов.

Робота з відновлення аеропорту проведена чимала. Це тільки початок. Між Миколаївської обласною радою і інвесторами підписані меморандуми, відновлена техніка та частина огорожі території. Важливо те, що співробітники аеропорту виходять на роботу щодня, працюють та заробляє. Керівництво області максимально підтримує всі ініціативи нового керівництва підприємства. Тож аеропорт має перспективу.

Источник: mk-oblrada.

| | | | - | | | | | |