.
Кого николаевские предприниматели намерены поддержать на выборах в местные советы.

Кого николаевские предприниматели намерены поддержать на выборах в местные советы.

mlp / 03.10.2015

2 октября состоялась пресс-конференция представителей николаевского бизнеса, на которой были представлены требований малого и среднего бизнеса к власти.

Эти требования стали итогом работы с николаевскими бизнесменами на протяжении нескольких месяцев. По информации участников конференции таковых было почти 4 тысячи. В итоге определились с основными проблемами, которые существенно влияют на состояние развития предпринимательства на общегосударственном и местном уровнях.

Перед выборами в местные советы николаевский бизнес потребовал реформ от политических партий, кандидатов, которые намерены идти в депутаты городского совета и на должность городского головы.

Об этом заявили:
- президент Федерации МСБ, председатель Регионального Совета предпринимателей при Николаевской ОГА Елена Герасимчук,
- председатель Ассоциации юристов «Правозащита» Алла Дзыцюк,
- председатель комитета экономического анализа и развития МСБ Регионального Совета предпринимателей при Николаевской ОГА Петр Мойсол,
- глава первичной профсоюзной организации предпринимателей Корабельного района «Самозащита» Мария Тонконогова,
- глава Николаевского отделения ВОО «Союз оценщиков земли» Олег Абрамов и
- член Общественного совета при Государственной регуляторной службе Украины Валерий Ветров.

На пресс-конференции сказали, что представители малого и среднего бизнеса готовы поддержать те политические силы на местных выборах, которые не на словах, а делами будут отстаивать интересы предпринимательства.

Инвестор.

P.S.

ВИМОГИ БІЗНЕСУ ДО МІСЦЕВОЇ ВЛАДИ/

1. Розробити комплексну програму розвитку підприємництва у місті Миколаєві до 2020року, визначити основні пріоритети розвитку та створити механізм фінансової підтримки економічно і соціально важливих підприємницьких проектів. В обов’язковому порядку виділяти з бюджету на розвиток підприємництва не менше 1% від кошторису. Розподіл зазначених коштів та контроль за їх використанням здійснювати за участі бізнес-асоціацій.

2. Внести в регламент Миколаївської міської ради та її виконавчих органів зміни щодо забезпечення постійної участі делегованих представників бізнес-асоціацій в засіданнях міської ради, виконавчого комітету та постійних депутатських комісій з питань, що регулюють підприємницьку діяльність.

3. Провести кадровий аудит виконавчих органів Миколаївської міської ради за участю представників громадськості. Внести відповідні зміни щодо забезпечення участі делегованих представників МСБ в конкурсних та атестаційних комісіях стосовно посадових осіб виконавчих органів Миколаївської міськради, діяльність яких пов’язана з регулюванням підприємницької діяльності.

4. Ввести практику стосовно щоквартальної звітності керівників виконавчих органів ради за участю представників громадськості та ЗМІ.

5. Підвищити прозорість роботи Центру надання адміністративних послуг шляхом запровадження електронної системи документообігу (програми), яка дасть можливість кожному громадянину м.Миколаєва відслідковувати рух документів по управлінням і відділам міської ради з моменту подання заяви в ЦНАП до кінцевого вирішення питання, забезпечення публічного доступу до цієї інформації в електронному варіанті на сайті міської ради .

6. Розробити за участю громадськості Правила надання у власність та тимчасове користування земельних ділянок у м.Миколаєві. Створити електронний реєстр усіх земельних ділянок на території міста Миколаєва. В реєстрі відобразити вільні та зайнятті площі. Вказати повну інформацію про займану площу: інформація про власника (користувача),наявність право установчих документів (договір оренди, документ на право власності тощо), її цільове призначення на час відведення і фактичне використання, плата за землю. Створити єдиний електронний реєстр заявок на відведення земельних ділянок в м. Миколаєві, які повинні містити інформацію про заявника, дату подання заявки, адресу земельної ділянки, результати її розгляду. Забезпечити публічний доступ до цієї інформації на сайті міської ради.

7. Спростити систему отримання дозволів. Розробити прозору процедуру отримання дозволів. Зменшити строки отримання дозвільних документів.

8. Провести повну інвентаризацію існуючих тимчасових споруд та малих архітектурних форм. Розробити та затвердити Комплексну схему розміщення місць для тимчасових споруд та малих архітектурних форм з урахуванням вимог ДСТУ і зовнішнього архітектурного вигляду в м. Миколаєві.Узгодити Комплексну схему розміщення ТС і МАФів з громадськістю та бізнесом. Дотримуватись законодавства щодо виділення земельних ділянок виключно на конкурсній основі відповідно до діючого законодавства. Припинити неправомірну корупційну практику оформлення земельних сервітутів під розміщення ТС, МАФів. Створити на сайті Миколаївської міськради сторінку з відкритого доступу до реєстру місць під розміщення тимчасових споруд і МАФів.

9. Міській раді ввести штатну одиницю відповідального за туристичну галузь. Розробити програму підтримки і розвитку туризму в м. Миколаєві, здійснити заходи для його туристичної привабливості. За рахунок бюджетних коштів розробити рекламні міні – тури для туроператорів та тур агенцій з інших регіонів України. Виділити бюджетні кошти на створення туристично-інформаційного центру (ТІЦ), створити на сайті міськради сторінку для розміщення інформації і реклами про нові туристичні об’єкти, просування місцевого туризму. Розробити та роздрукувати « Довідник туриста Миколаївщини».

10.Створити відкриту електронну площадку з зазначенням усіх тендерів на товари та послуги із зазначенням номенклатури поставки, термінів, умов оплати та умов участі в тендері. Не допускати об’єднання в одному лоті кількох видів послуг.

| | | | - | | | | | |