.
Верховная Рада дала Кабмину три месяца, чтобы обеспечить децентрализацию ГАСК.

Верховная Рада дала Кабмину три месяца, чтобы обеспечить децентрализацию ГАСК.

mlp / 10.04.2015

Верховная Рада 9 апреля приняла законопроекты о внесении изменений в некоторые законодательные акты Украины относительно децентрализации полномочий в сфере архитектурно-строительного контроля и совершенствования градостроительного законодательства (реестр. №1546).

Так у Законі України «Про регулювання містобудівної діяльності» визначені органи, що здійснюють управління у сфері містобудівної діяльності, визначено, що до органів державного архітектурно-будівельного контролю. До них належать:
1) структурні підрозділи з питань державного архітектурно-будівельного контролю Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій;
2) виконавчі органи з питань державного архітектурно-будівельного контролю сільських, селищних, міських рад.

Органом державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду.

У разі якщо сільські, селищні, міські ради не утворили виконавчі органи з питань державного архітектурно-будівельного контролю, повноваження таких органів виконує центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду, через головних інспекторів будівельного нагляду.

Керівники структурних підрозділів з питань державного архітектурно-будівельного контролю виконавчих органів міських рад призначаються на посади та звільняються з посад у порядку, встановленому законом і мають відповідати кваліфікаційним вимогам, визначеним центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування.

Виконавчі органи з питань ДАБКміських рад у межах делегованих цим Законом державних повноважень, підзвітні центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду, а їхні рішення можуть бути розглянуті у порядку державного архітектурно-будівельного нагляду або оскаржені до суду.

Розділ V "Прикінцеві положення" доповнено пунктом 91. Ним передбачено, що на період до утворення (визначення) місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування органів державного архітектурно-будівельного контролю повноваження, визначені цим Законом, здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду;

Цей Закон набирає чинності з 1 вересня 2015 року, крім підпункту 2 пункту 1 розділу І цього Закону, який набирає чинності з 1 січня 2017 року; абзацу четвертого підпункту 15 пункту 6 розділу І та пункту 2 розділу ІІ "Прикінцеві положення" цього Закону, які набирають чинності з дня, наступного за днем опублікування цього Закону.

Кабінету Міністрів України у тримісячний строк з дня опублікування цього Закону доручено забезпечити прийняття актів, необхідних для реалізації цього Закону; привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом; забезпечити приведення органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.

Инвестор.

| | | | - | | | | | |