.
Парламенту Украины рекомендуют принять в целом изменения в законодательные акты относительно децентрализации полномочий в сфере архитектурно-строительного контроля.

Парламенту Украины рекомендуют принять в целом изменения в законодательные акты относительно децентрализации полномочий в сфере архитектурно-строительного контроля.

mlp / 08.04.2015

6 апреля на заседании Комитета Верховной Рады Украины по вопросам строительства, градостроительства и жилищно-коммунального хозяйства в порядке подготовки ко второму чтению рассмотрен проект Закона «О внесении изменений в некоторые законодательные акты Украины относительно децентрализации полномочий в сфере архитектурно-строительного контроля и совершенствования градостроительного законодательства (№1546 от 23.12.2014р).

Комитет решил рекомендовать парламенту принять законопроект во втором чтении и в целом.

В Пояснительной записке к проекту Закона указана цель изменений - усовершенствование градостроительной деятельности, упрощение разрешительных и согласовательных процедур в строительстве и совершенствование системы государственного архитектурно-строительного контроля и надзора.

Изменения языком оригинала звучат следующим образом.
«Для цього пропонується внести зміни до деяких законодавчих актів, які передбачають:
надання (отримання, реєстрацію) документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт, здійснення державного архітектурно-будівельного контролю та прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів: виконавчими органами сільських, селищних, міських рад з питань державного архітектурно-будівельного контролю – щодо об’єктів, розташованих на території населених пунктів; структурними підрозділами районних державних адміністрацій з питань державного архітектурно-будівельного контролю – щодо об’єктів, розташованих за межами населених пунктів; центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю через Головних інспекторів будівельного нагляду – щодо об’єктів, розташованих на території кількох адміністративно-територіальних одиниць.

При цьому реалізація законопроекту в запропонованій редакції забезпечуватиме певну свободу розсуду, можливість обирати з кількох юридично допустимих рішень те, яке орган влади вважає найкращим за даних обставин, створення органів державного архітектурно-будівельного контролю виходячи з можливостей та потреб відповідних регіонів.
Крім того, законопроектом передбачається:
система державного нагляду за прийняттям рішень у сфері містобудування та здійсненням державного архітектурно-будівельного контролю, механізми оскарження замовником таких рішень;
удосконалення процедури подання декларації про виконання підготовчих та будівельних робіт шляхом установлення вичерпного переліку підстав для її повернення;
виключення необхідності інформування замовниками місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування про отримані документи на початок будівництва та про прийняття в експлуатацію об’єктів та скасування відповідальності за неподання такої інформації;
скорочення строку видачі технічних умов з 15 (30) до 10 робочих днів з дня реєстрації відповідної заяви;
право замовника будівництва на застосування автономних систем інженерного забезпечення незалежно від наявності на відповідній території магістральних чи інших інженерних мереж;
зняття обмежень щодо залучення до здійснення контролю фахівців лише науково-дослідних та науково-технічних організацій, атестованих Мінрегіоном».


Инвестор.

| | | | - | | | | | |