Телефоны контактного центра Николаевской области.
mlp / 05.03.2014
В середу, 5 березня, голова обласної ради Тарас Кремінь провів робочу нараду з директором Контактного центру Миколаївської області Г. Фоменком. Тарас Дмитрович наголосив, що головними принципами діяльності влади в Україні мають бути повна відкритість та прозорість рішень, що нею приймаються, а також повне і своєчасне інформування громади щодо усіх важливих процесів та подій.
Керівник центру доповів голові, що найактуальнішою темою, що турбувала людей у лютому 2014 року, стала, як не дивно, не політика, а питання соціального захисту. З цього приводу на гарячу лінію звернулося 152 громадянина, що складає 37,5 відсотків усіх звернень. На другому місці – проблеми ЖКГ. Щоб отримати роз’яснення та поскаржитися на відсутність світла, вартість послуг водопостачання чи взагалі їх відсутність, поламані ліфти тощо, в Контактний центр за минулий місяць звернулось 116 миколаївців (тобто, 28,7% від усіх дзвінків). 19 звернень (4,7%) стосувалися корупції та неправомірної діяльності посадових осіб. Лише один житель області виявився стурбованим поширенням антиукраїнської агітації.
Тарас Кремінь надав завдання і директору Контактного центру, і відповідним службам максимально поширити інформацію про діяльність гарячих ліній.
Кожного дня, з 8.00 до 17.00, жителі області можуть отримати будь-яку інформацію, роз’яснення, допомогу або лишити скаргу, зателефонувавши на багатоканальні номери: 0 800 507 309 (загальноукраїнський Контакт-центр) чи (0512) 37-42-29, або на сайті www.ukc.gov.ua
|
|