Информация для абонентов ГКП «Николаевводоканал».

Абонентський відділ МКП «Миколаївводоканал» продовжує працювати, дотримуючись карантинних обмежень. Реагуючи на запити абонентів, контролери продовжують здійснювати опломбування та розпломбування приладів обліку, письмово сповіщають про необхідність виконання повірки чи заборгованості, здійснюють контрольне зняття показань.

Звертаємо увагу, що карантинні обмеження не скасовують Закони України та Постанови КМУ. Враховуючи епідеміологічну обстановку ви можете не допускати контролера до житлового приміщення.

Більшість питань можна вирішити онлайн, без візиту до абонентського відділу. Консультації та уточнення Ви можете отримати звернувшись до фахівців відділу за наступними каналами зв’язку:

- номери стаціонарних телефонів для передачі показань приладів обліку:

24-11-52, 58-18-48, 30-00-95, 67-09-52, 70-98-44

- е-mail: atamas@vodokanal.mk.ua.

Функціонує особистий кабінет на сайті підприємства, зареєструвавшись в якому Ви зможете ознайомитись з історією нарахувань та оплат за своєю адресою. Viber-bot має функцію «Питання-відповідь» де також можна поставити питання та отримати роз’яснення. Переходьте за посиланнями:

- Viber-bot: https://al-s.top/mkH2O

- особистий кабінет: http://cpp.vodokanal.mk.ua

Звертаємо увагу, що передавати показання необхідно з 22 числа до останнього дня місяця, через несвоєчасно передані показання сума у платіжному повідомленні буде відображена некоректно.

Укласти договір на послуги водопостачання та водовідведення або переоформити рахунок у зв’язку зі зміною власника можна лише при особистому візиті.

Плануючи візит до абонентського відділу, не забувайте про засоби індивідуального захисту органів дихання!

Источник: Николаевский горсовет