Главная / Газета "Инвестор" / Новости

Прозрачный, качественный и эффективный электронный формат: в Николаеве подписали меморандум по внедрению iGOV.

13 серпня в мерії підписали Меморандум про співробітництво між Миколаївською міською радою, Південним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції (м.Одеса) та комунальним підприємством "Миколаївське міжміське бюро технічної інвентариції".

Підписання документу є першим кроком для підключення нотаріусів до порталу iGOV для оперативного надання послуги "Інформація про власність згідно матеріалів інвентаризаційної справи". Також це надає можливість громадянам без посередників в електронному вигляді запитувати інформацію про зареєстровані речові права на нерухоме майно до 1 січня 2013 року, яку раніше реєстрували в бюро технічної інвентаризації.

Зазначимо, що при посвідченні договорів або вчиненні інших правочинів нотаріуси та регістратори мають особисто звертатися до БТІ та подавати письмовий запит. Враховуючи, що послуга користується неабияким попитом, виникають черги та певні бюрократичні бар'єри.

Свої підписи під меморандумом поставили Миколаївський міський голова Олександр Сєнкевич, начальник Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) Тимофій Дудін, директор комунального підприємтва "Миколаївське міжміське бюро технічної інвентаризації" Володимир Рижик. У заході також взяли участь заступник начальника Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції у Миколаївській області Роман Возняк, радник міського голови з питань цифрової транформації Дмитро Лазарєв, в.о. департаменту з надання адміністративних послуг Володимир Сухарников, приватний нотаріус Миколаївського міського нотаріального округу Марія Міщенко.

- Сьогодні відбувається важлива подія. Підписання меморандуму – це спільна ініціатива Миколаївської міської ради, управлінням Міністерства юстиції та нотаріату, яка дозволить полегшити вчинення нотаріальних дій у нашому регіоні, - зазначив міський голова. - Люди мають звертатися за послугою в одне місце, в той час як інші служби будуть між собою комунікувати. Без необхідності використовувати паспорт, ідентифікаційний код в момент знаходження в Центрі надання адмінпослуг. Ми прагнемо створення уніфікації і діджіталізації всіх процесів.

Тимофій Дудін подякував міському голові за співпрацю та сприяння у напрямі розвитку електронного документообігу.

- Нарешті створюється сервіс, який передбачає ефективну комунікацію між нотаріусами, регістраторами та бюро. Радує, що Миколаївська міська рада готова співпрацювати у різних напрямках з метою переведення державних процедур у новий формат, - зазначив Тимофій Дудін.

Радник міського голови Дмитро Лазарєв зазначив, що місто створює сприятливий простір та передумови для переходу на електронний документообіг.

- Миколаїв є одним з перших міст в Україні, в якому за ініціативи міської влади створили Реєстр територіальної громади. Наразі триває робота з підключення установ та організацій. З Реєстром вже працюють біля 15 об'єктів, серед них нотаріат, органи соцзахисту населення, електронний суд, комунальні підприємства, тощо, - резюмував Дмитро Лазарєв. - Це тільки перший крок. Сподіваюся найближчим часом ми впровадимо ще більшу кількість послуг, щоб не звертатися особисто до департаменту і до структурних підрозділів міської ради.

Источник: Николаевский горсовет