Главная / Газета "Инвестор" / Новости

Николаевский горсовет планирует обратиться к Кабмину о передаче мостов в государственную собственность.

На сайте горсовета 24 января обнародован проект решения «Про передачу об’єктів права комунальної власності територіальної громади міста Миколаєва до державної власності».

Объекты – это мосты, которые на данное время находятся на балансе КА «ЭЛУ автодорог».
В документе указано: «беручи до уваги обмеженість фінансових ресурсів стосовно їх подальшої експлуатації, обслуговування та проведення реконструкції», «дати згоду на передачу до державної власності» «мосту через річку Інгул, балансова вартість - 18642733,28 тис. грн.» та «мосту через річку Південний Буг, балансова вартість - 15054660,86 тис. грн.».

К проекту решения горсовета прилагается обращение депутатов к Кабинету министров Украины:

«У місті Миколаєві побудовано два унікальні мости державного призначення, які розташовані на магістралях Одеського, Київського та Кримського напрямків. Мости з урахуванням можливості пропуску великовантажних суден і кораблів мають стратегічне значення для України.
Міст через річку Південний Буг побудований у 1964 році, протяжність його разом з дамбою та наплавним мостом складає 1700 п.м, ширина проїзної частини –10,5 м; розвідний поворотний проліт – 126 м, інтенсивність руху – 30 тисяч транспортних одиниць на добу, інвентарний номер 00001622.
На даний час альтернативи існуючому мосту через р. Південний Буг у м. Миколаєві немає. Найближчий міст через річку Південний Буг знаходиться на автодорозі Т-16-02 Одеса-Вознесенськ-Новий Буг білям. Вознесенська.
Міст через річку Інгул знаходиться в експлуатації з 1980 року, пролягає на суміщеному маршруті з автодорогою державного значення М-23 Улянівка-Миколаїв (через Вознесенськ).
Протяжність мосту через р. Інгул складає 422,0 п.м, ширина - 18,5 м, підйомний металевий проліт складає 75 м, інтенсивність руху - 30 тисяч транспортних одиниць на добу, інвентарний номер 00001623. Капітальний ремонт мосту через р. Інгул взагалі не проводився.
Однак, в процесі експлуатації відбувається швидке руйнування мосту. Так, на сьогодні знизилася його надійність і несуча спроможність вузлових з’єднань внаслідок корозії елементів, послаблення та випадіння заклепок, пошкодження артотропної плити, у зв’язку з чим виникла необхідність заміни механізму повороту та проведення негайного ремонту, у тому числі асфальтобетонного покриття проїжджої частини.
Основними причинами аварійного стану мостів є:
- незадовільна експлуатація мостів через незабезпеченість 100% фінансуванням;
- перевищення навантаження на мости та велика інтенсивність руху;
- неспроможність проведення поточних і капітальних ремонтів.
Враховуючи, що дорожнє покриття зазначених вище мостів станом на даний час перебуває у державній власності, виникло питання комплексного підходу до ремонту, утримання мостів в цілому.
На підставі вищевикладеного та з метою забезпечення безперебійного транспортного сполучення, уникнення трагічних наслідків, ми, депутати Миколаївської міської ради, звертаємося з проханням надати згоду на прийняття мостів через річку Південний Буг та річку Інгул до державної власності.

Депутати Миколаївської міської ради VІІ скликання».

Инвестор.