Какие объекты разрешат, а какие запретят рекламировать застройщикам.

С 1 декабря вступил в силу закон «О внесении изменений в некоторые законодательные акты относительно усовершенствования порядка предоставления административных услуг в сфере строительства и создания Единой государственной электронной системы в сфере строительства».
А с 1 февраля 2020 года заработает Закон Украины «О рекламе»
.
После вступления в действие этих законов застройщики не смогут рекламировать продажу недвижимости, если не имеют всех разрешительных документов. Поэтому низкая рекламная активность станет сигналом потенциальным покупателям квартир, что застройщик имеет проблемы с необходимыми документами.

Як повідомили Рropertytimes, з набуттям чинності змін до Закону України «Про рекламу», забудовники зможуть рекламувати лише те будівництво, в якому можна купити квартиру чи офіс наступними (законними) методами:
— через фонди фінансування будівництва;
— через фонди операцій з нерухомістю;
— через інститути спільного інвестування;
— шляхом емісії цільових облігацій підприємств.

Будь-яка інша реклама автоматично визнається незаконною та забороненою.

Реклама житлових та нежитлових приміщень, яка розміщується з метою пошуку потенційних покупців для спорудження таких об’єктів, буде дозволена якщо у замовника реклами є:

1) права власності або користування на ділянку, де ведеться будівництво;
2) права на виконання будівельних робіт відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»;
3) ліцензія на виконання будівельних робіт об’єктів з середнім класом відповідальності (СС2) та значним класом (СС3);
4) у разі фінансування будівництва коштами вкладників відповідно до частини третьої статті 4 Закону України «Про інвестиційну діяльність».

Після запровадження Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва подібна реклама повинна буде містити реквізити вищезазначених документів та ідентифікатор об’єкта будівництва.