С 1 декабря вступил в силу закон «О внесении изменений в некоторые законодательные акты относительно усовершенствования порядка предоставления административных услуг в сфере строительства и создания Единой государственной электронной системы в сфере строительства». А с 1 февраля 2020 года заработает Закон Украины «О рекламе». После вступления в действие этих законов застройщики не смогут рекламировать продажу недвижимости, если не имеют всех разрешительных документов. Поэтому низкая рекламная активность станет сигналом потенциальным покупателям квартир, что застройщик имеет проблемы с необходимыми документами.
Як повідомили Рropertytimes, з набуттям чинності змін до Закону України «Про рекламу», забудовники зможуть рекламувати лише те будівництво, в якому можна купити квартиру чи офіс наступними (законними) методами: — через фонди фінансування будівництва; — через фонди операцій з нерухомістю; — через інститути спільного інвестування; — шляхом емісії цільових облігацій підприємств.
Будь-яка інша реклама автоматично визнається незаконною та забороненою.
Реклама житлових та нежитлових приміщень, яка розміщується з метою пошуку потенційних покупців для спорудження таких об’єктів, буде дозволена якщо у замовника реклами є:
1) права власності або користування на ділянку, де ведеться будівництво; 2) права на виконання будівельних робіт відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»; 3) ліцензія на виконання будівельних робіт об’єктів з середнім класом відповідальності (СС2) та значним класом (СС3); 4) у разі фінансування будівництва коштами вкладників відповідно до частини третьої статті 4 Закону України «Про інвестиційну діяльність».
Після запровадження Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва подібна реклама повинна буде містити реквізити вищезазначених документів та ідентифікатор об’єкта будівництва.